LIKE THIS BLOG :)

Monday, January 30, 2012

Pancuran 'Air' AJL26 tak Masok Akal!!!



Bahang pancuran 'air' AJL26 masih basah2 terasa....
namun kemenangan AWAN NANO tidak dapat diterima akal...
kenapa persembahan bersahaja boleh menang sedangkan
persembahan mantap lain
SEDETIK LEBIH
BERIBU SESALAN
KISAH HATI
TIDAK MEMENANGI TEMPAT PERTAMA??
mungkin dah bukan rezeki dye... nk wt cmne....
pape pon... TAHNIAH Hafiz untuk kemenangan anda...

sbelom tu meh tengok caption2 Pancuran 'Air' AJL26


KOMEN EDISI PANAS!!
Baju yang Jac pakai ala2 terlondeh... mungkin sarat sangat berlian2 didadanya tu...
dah macam berkemban lilit2 ngan batu tudung bawal je... tapi VOKAL tetap mantap! 

 opening........ hurrgghhh memang x BEST!! serius x best.... xleh komen banyak2 la..
MEMANG X BEST!

 Projek pistol.. persembahan hambar...... pape pon... boleh cube sbentar lgi....

 kekanda adinda? mcm bonda ayahnda... atilia mmg nmpak menyerlah.... mnyerlah ke'tua'an nya...

 adik najwa latif ni.. mungkin bukan rezeki dye.. atau AJL kali ni x nak buat 
kejutan murahan dengan bagi dye manang macam AJL tahun lepas.. 
"tolongg ingatkan akuuu....lalalalalala"
ehh entahlah...!

hhuhuhu T_T.... sediihhh! 3 suara 2nd place...!
walaupon ning konfiden catwalk sorang2 kedepan.. vokal uols memang best...!

mmg best... sesape yg nk tengok review ntok AJL yg lalu bleh klik sini

papepon... sekali lagi diucapkan tahniah kepada HAFIZ diatas kemenangan anda.

*kredit to FB TV3 MALAYSIA for the pic!

6 comments:

Monsieur Le Prof said...

Dek non, ini pertandingan LAGU ... dah 26 tahun dah TV3 dok habaq, ini pertandingan lagu. So, kalau yang penyanyi tu pakai sempoi macamana pun tapi kalau LAGU tu sendiri yang malatups ... of courselah dia leh naik jadi juara.

MU(hd az)LAN said...

hmm btol jugak tu.... nk wt cmne da rzeki dye cume tu lah.. terkilan gak la.. JAC menyalak2 bagai nk tertelan mic bagai.. x menang.... huhuhuhu :)

! BUDAQ MANJE..AZLEEN AZIZ ! said...

huhu...abg lan bile nak masok AJL nie..wuhahahaha

Spongebob Tercekik said...

projek pistol tu tak paam langsung camne boleh masuk.. boring..

MU(hd az)LAN said...

leen: hahah yg tu kne tunggu kucing bertanduk dulu la... heheheh

MU(hd az)LAN said...

spongebob: tu la pasal.... mybe ade unsur2 korupsi disitu.. kite x taw kan.. ehh entahlah.. :P