LIKE THIS BLOG :)

Friday, August 5, 2011

Gossipz!: MACAM LA KAU TU HOT SANGAT!!

salam Ramadhan sume!!
hmm ape nk citer bulan Ramadhan ni??
saje nak habiskan pahala buat GOSSIP x tentu hala..
heheh
sape yg x hot tuu??
huhuhu
x lain dan x bukan..
.
.
.
SAYE LA....
.
huhuh
baru2 ni saye dan Siti Fatimah Anhar 
ade jalankan sesi Photoshoot kat 
MULTIMEDIA STUDIO FITM (Korang adee??!!)
sebab nak siapkan final project..
Alhamdulillah.. siap pon..
scene 1..
ade lagi 7 scene nk kne siapkan...
huhuhu
alang2 dah ade kat situ.. 
ape lagi..
ktorang gunekan peluang yang ade ni nk
feeling2 Artis..
heheh ala2 model gitu...
ni lah hasil2 selama 2 jam kat dalam studio tu..










ade byk lgi.. malas nk upload..
oke la.. 
slamat mnyambut Ramadhan ye sume...
semoga ibadah kita diterima Allah S.W.T
Amin... :)


4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

untung lah bro.hehehehe..


Entri Terkini :Ayam beraya

Entri terdahulu :10 alasan munasabah kalau korang tak nak puasa



Watch my video songs ^_^

shahir sahran said...

wahh...tak sabar nak tengok hasilnya nanti...huhu...

miss keila said...

wah...best nya...oh multimedia kena project ek last sem? kiteorg kena LI..:(

Anonymous said...

lawanye...