LIKE THIS BLOG :)

Wednesday, July 6, 2011

Gossipz!: perbezaan si JELITA dan si PELIK.



Salam sume...
ape khabar???
aneyong..
arigato...
ni hou ma?
vannakammm...
.
.
camne korang sume?? da beli ke IPAD or SG TAB??
haa...
klau belum beli.. xpe.. kite same2 tunggu duit  dari ayah angkat kite..
encik. Pi Ti Pi Ti eN..
soo..
entry kali ni...
saye nak membebel mengenai
kejelitaan..
or cantik..
"bukan semua cantik itu subjektif"
kata 'matLuthfi'
*credit for MatLuthfi..

hmm tapi ape kne mengena ngan kecantikan jika dikaitkan dengan perkataan "PELIK"?
huhuhu
ini lah yg dimaksudkan oleh saye..
mereka yang diketorikan sebagai SI JELITA?
atau
SI PELIK


1. SI JELITA







2. SI PELIK







3. SI JELITA YANG PELIK..(i likee !!)

lady gaga


katy perry

hhahahah
da tgok kan contoh2 pic tu...
sbenarnye.. kejelitaan dan kecantikan luaran bukanlah segala-galanya..
sbab ianya hanyalah sementara..
or i assumed it as fragile...
yang penting adalah
kecantikan dalaman kita sendiri..
iaitu budi pekerti...
.
.
SO..
hope u guyz dapat bezakan yang mana si jelita n yg mana si pelik la lpas ni..

3 comments:

shahir sahran said...

yes...canteque memang subjektif...tak semestinya kene kurus kan...yang penting hati kene cantik dulu...hik hik hik...

MU(hd az)LAN said...

betul tu shahir sahran... x smesti nye kurus tu cantik byk lagi celebrity kite yg chuby2 tu meletop jugak kan.. huhuhu

itik said...

lan tetap cantik!