LIKE THIS BLOG :)

Saturday, July 16, 2011

Aim Tetap Gembira Saingan terdekat!!!!




salam sume..
ape khabar??
haa.. ni dia... 
nk citer siket pasal DIVA seorang nih...
sape dye???
HOT ker??
ARTIS ker??
eeeerrrrr......
hahaha
ni la 
AIM TETAP GEMBIRA...
housemate aku...
knape dye pesaing aku???



hmm
meh sini nk citer la...
klau dulu dlm MTS.. aku ni biro blakang tabir je... ala2 keje ofis gitu... keluar kejap pon nk amek gambar...
huhuhu.. tapi sem ni... haaa amik ko....
aku jadi biro AKTIVITI..
mnggantikan tempat AIM TETAP GEMBIRA ni...


igt senang ke nk gantikan tempat dye nih....??
klau dulu mase dye jadi biro aktiviti dye ade gak la jemput aku ntok jadi EMCEE 
MALAM TEKAD SISWA..
so.. skang ni aku lak yg jemput dye ntok EMCEE
MALAM TEKAD SISWA...
meletopp x dye??
niiihhhh....
so skang ni dye adelah PESAING terdekat aku...
I MEAN..
AIM TETAP GEMBIRA......
AKU ADELAH PESAING TERDEKAT KO....
HAHAHA.....
tunggu....
huhuhu neway..
MTS kali ni mmg best.. mmg havoc!!!
 lagi2 malam MTS.. emcee siap tuka2 baju lagi...
sebut je.. sape yang x suka 
MALAM MTS???
mmg nak kene duku kpale otak dye tu...(dengan nada ganaz)
hehehe..
any way kali ke-2 bergandingan ngan AIM.. tetap meletopp mcm selalu..


tapi x lupe gak...
aku dulu penah bergandingan dengan 
RATU EMCEE SEPANJANG ZAMAN..

jebg jeng jeng...

SHAHIR SAHRAN...
heheh
oke lah.. neway..
new student sume nyer best2!! malatopp masing2!!




hheheh
last but not least....
ape yg mmbangga kan aku...
ramai student multimedia dalam MTS kali ni..


hidup MULTIMEDIA!!!

babai..
anjat boboy..!

ps: credit to pic owner .. thx for the pic...

4 comments:

shahir sahran said...

ni kipas lebih nie...takpe2...hadiah burfday akan menyusul...confirm...dont worry...huhu...

Eazy Izzuddin said...

yo2..
singgah sini..
kenal x?

MU(hd az)LAN said...

hahah.. ofkos2... sape x kenal fasi hot S.A kan.. heheh

pRiNCe said...

prince dtg bce entry yg bgus..:)
sudi tak berkawan dengan prince?
jom bce entry terbru sy..:)

[ Lawak ] Syarikat Majalah Rugi Kerana Justin Bieber
Gempak : Bergurau/Bermain Dengan Buaya( 7 Gambar )
[ 18 SX ] Lelaki Membuat Tatu Payudara Di Dadanya ( 2 Gambar ) - Fail