LIKE THIS BLOG :)

Monday, May 23, 2011

Nur Kasih : filem paling hipokrit



salam sume..
hmm
kontroversi ni...
knape plak???
mentang2 filem ni tgh meletop..
huhu
saye ni bukannye ape... 
nk mnyampaikan ape yg "segelintir" orang yg bercakap2 mngenai filem nih...
ape yg x kne ngan filem ni??
saye rase oke jee (wlaupon x tgok lagi.. heheh)

.
.
dorang kate..(bukan saye yg kate taw..)
filem ni paling hipokrit sebab jalan cerita x sama ngan pelakon...
hmm asal plak..
saye tgok fasha sundhal tu oke je bwk cerita pompuan alim tudung bagai.. pijak semut x mati...

padahal kat luar 'pijak' jantan sesuka hati.. hmm x taw la..
org yg kate bukan saye.. hehehe
anyway.. lepas sy bace mcm2 testimoni pasal filem nurkasih ni..
mostly ramai yg suke.. n yg x suke tu nisbah dye 2:10
hmm no komen la..sy x taw la yg 2 tu pasal pe x suke filem ni..
x kan pasal Tiz zaqyah kot...

mmg la dye tu model hot...
hot giler... hot dog pon x hot mcm dye..
tapi watak yg dye bawak tu.. more to cool...
sejuk sayup mate memandang...(sejuk kerr..)

oke la.. malas nak bebel panjang meh kite tgok trailer filem nur kasih ni..

 hmm elok la tu..
pagi2 buta ni org dok berQiamulail..
aku dok mngumpat org..
ooopss.. bukan mengumpat.. mmberi pendapat...
heheh jgn marah..
neway
credit to image ownwer..

3 comments:

KiUk said...

hehe...
bila la ade masa nak tgk cite ni...
tp sbnrnye tak pernah ikut pon drama dia..huhu...
tp tau la skit2 dgr org cite...
:D

mama hani said...

namapun pelakon.....

Anonymous said...

thats why la.. plakon mane x hipokrit kan...