LIKE THIS BLOG :)

Tuesday, March 15, 2011

Sape nak hadiah??!! jom join saye di sini!!

salam sume...
ha!!
kali ni ade sesuatu yg special ntok korang sume!!
nak taw ape??
jenguk lagi ke bawah...
ha.. lai lai lai!!


Anda pengguna digi?? apa lagi ni lah masenye nak 
tebus pelbagai hadiah2 dan ganjaran dari digi.. korang perlu top-up dan cakap banyak2
more info click here

x berminat??
xpe..
kalu Iphone nak x?




haa... ni senang je... kalau kita beli Iphone pada harga biasa memang mahal...
tapi kalau nak murah ape kate ikut cakap saye nih...
x susah pon klik sini je..

x nak daftar??
x nak x pe...
jgn risau...
kali ni.. x susah2 pon...
.
.
minat TOMOK x?
minat ke tidak? minat ke tidak?
hahah
meh sini 
kite gi kat FB je..


ape lagi jom kita BID dye... yeah..
klik sini ntok more info..

last but not least..
ntok kawan2 blogger yang masih lagi belum mendaftar ngan 
CHURP-CHURP!
ape lagi jom daftar..
churp2 ni senang taw dapat income.. lagi cepat dari earning Nuffnang..
senang dan simple je..
klau nak daftar boley klik sini
memang berbaloi...
rugi taw x join..

hahah promoter berjaya!
oke lah stakat nih dulu..
by da way..
saye nak buat contest
tapi contest ape?
ade idea x??

4 comments:

NAJ | Milin said...

contest gamba kwn2 paling cool!

princess FADIELA said...

actually kan , churpchurp neyy 4 what erk ?

MU(hd az)LAN said...

milin: huhu i try... tapi da byk yg buat contest yg cmtu... nk try sesuatu yg lain.. heheh btw nice idea..

MU(hd az)LAN said...

diela: churp2 tu same cam nuffnang cume.. kite pilih sndiri iklan dye.. n promote kat orang.. same ade pkai blog or fb... n lagi byk income boley dpt..