LIKE THIS BLOG :)

Saturday, December 25, 2010

Melompat Lebih Tinggi!


"ku petik bintang untuk kau simpan......"




Memperbaiki sesuatu keadaan.. tu yang terlintas kat fikiran aku bila teliti maksud  
"melompat lebih tinggi" 
... ape yg cube disampaikan... maybe lain dari maksud lagu sheilaOn7 tu... just aku suka ayat ni.... hmmm before this aku slalu cakap"somedays i will change....." but when? hhmmmmm thats the question... perubahan bukan lah semudah yang disangkakan... ianya memerlukan masa exspecially benda yg dah slalu kita buat... jadi ape yg boleh aku buat ialah memperbaiki ape yg aku ada sekarang dan bukan mengubahnya.... maksudnya disini ialah.. attitude... bila kita cakap pasal attitude byk sikap2 org yg boleh kita tengok.... yg boleh kita nilai.. tapi kne sntiasa igt..  
menilai dan mengkritik adalah 2 cara penyampaian yg berbeza
 .... menilai bermakna interaksi antara diri kita sahaja.... tetapi mengkritik melibatkan subjek yg kita perhati... (hmm dah macam professor plak..) so ape yg boleh diambil dari diri kita adalah untuk dibaiki bukan untuk diubah......... <3


(ps: setiap org mmpunyai pendapat yang berbeza.... feel free to share with me.... kalu korang ade pendapat lain or x setuju ngan pendapat aq.. thx..)





*sambil tu nk promot artwork skali.....
huhuhu sambil mnyelam tangkap ikan.... (jgn minum air... kang sakit perot) :p

No comments: