LIKE THIS BLOG :)

Thursday, November 12, 2009

fasi 0h fasilitator....!


Tnggu di interview.. ;(

toilet pose sbelum interview... hehe (dlm ati neves..!)

new hairstyle...

cam nyesal plak gunting rmbut niy...


huhuhu.... aku baru je balik dari interview fasi... bapak ar.... by da way! my new hair style.. gunting semata2 untuk fasi taw! kalo x dpt fasi aku nak menangis kat kdai gnting rmbut... by da way nak final exam kn???....da la tu orng kutuk aku pengkid plak tu... tomboy la.. kuang aja sgt.. hehe fasi!..mcm2 dye tnye td... kenalkn diri.. slamat liza jd org prtama... kalo x... trkncing aku kt ctu... huhu by da way... time dye tnye.. pngalaman aku dulu.. aku da nervous sgt.. smpai aku x taw nk benti ckp... then dye suroh cter plak kemahiran yg aku ade... bleh plak aku ckp kt dorg yang aku bleh menulis smbil menyanyi... bapak malu gle... pastu ade sorang interviewer tu.. india la... dye tnye... "awk ckp awak penah jd pengerusi PBSM kn?" aku da nerves da... then dye suruh aku cter pasal rawatan kecemasan... pergh... pastu bleh plak ade sorang interviewer tu kate.." penah x awak cuba kt manusia sebenar?" aku ckp penah... tp x berapa nk berani sgt la sbb mse tu skola lg.. then ustaz tu ckp pe taw.... "penah x mse awak bwt rawatan kecemasan pesakit awak pengsan?" aku ckp knape?.. then dye jwb... "mne la tawu kot2 dye pengsan sbab lemas dengar awak membebel.." kuang aja sgt... motif yg amat ckp cmtu... time tu aku da syak... ustaz ni cm x ske aku je... kak long, uda ngan adeq plak pelik tgk aku ckp lame2 sgt.. then dorang bleh plak bisik2 sme sndiri time aku tgh ckp... aku da la nerves... mne la taw kot2 dorang prasan aku pnye zip x tutup ke??? rpe2 nye dorang ngumpat aku.." lme gile dye ckp... nak tarik perhatian la tu...".. motif sgt... da la aku rse cm aku sorang je.. yg salah dlm tu org tnye sepatah aku jawab smpai nk patah meja... dorang simple je jwpn... neves siot... hehehe papehal aku da try... sehabis daya... kalo x dpt gak... nmpaknye aku tanam anggur la cuti sem ni... hmmm... tapi kalo dpt ALHAMDULILLAH... hope kak long, kak lang, uda ngan adeq dapat skali la... AMIN..

No comments: