LIKE THIS BLOG :)

Monday, March 2, 2009

TIPS-TIPS AYAT-AYAT CINTA <3 <3

CINTA SERING DATANG DAN PERGI TANPA KITA SEDARI. MUNGKIN KITA DITAKDIRKAN BUTA UNTUK MELIHAT CINTA ATAS DASAR KASIH DAN KESETIAAN. NAFSU YANG BERTAKHTA DI JIWA MEMBUAT HATI BERGOLAK INGINKAN CINTA. HARGAILAH CINTA KITA.
-SELALULAH BACA NOVEL2 CINTA UNTUK MANTAPKAN KEBUNGAAN AYAT ANDA.

-WALAUPUN KITA ORANG MELAYU JANGANLAH LUPA PASAL KAMUS DEWAN, KADANG2 BAHASA KITA SENDIRI PUN K.O.

-BERANIKAN DIRI UNTUK MENCUBA AYAT2 YANG BARU.. CONTOH:

*AWAK TAHU X? SETIAP HARI ADA PEREMPUAN YANG TULIS SESUATU KAT HATI SAYA. DIA TULIS KEKAL SELAMANYA. ORANG ITU ADALAH AWAK..

*SAYANG SAYA DEKAT AWAK TAK UBAH MACAM LAUTAN YANG TETAP MENGALIR

*SAYA HIDUP DITAKDIRKAN UNTUK BERJUMPA DENGAN AWAK..

*AWAK MUNGKIN TAK PERCAYA KALAU SAYA KATA SAYA LANGSUNG TAK TERINGATKAN AWAK SELAMA INI.. SEBAB SAYA DAH LETAK AWAK KAT DALAM HATI SAYA..

-APA LAGI MULAKAN LANGAKAH UNTUK MENDEKATI DIA..

PEDAShot: AYAT.. AYAT CINTA BERCERITA.. CINTA KU PADA MU..

No comments: